Thursday, January 27, 2022

masih berserabut.

masih, weh. masih. masih banyak unsettling thoughts dok berlegar dalam kepala. i really really have to pen this down. with the hope i could be at ease. sikit pun jadilah. aku sepatutnya menulis kertas projek. tapi tak tahu kenapa. the thought of it pun aku rasa so sick. rasa nak muntah. rasa macam perut kena lenyek. jantung aku berdebar-debar macam kena ligan anjing. apa niiii??? apa perasaan ni?? aku rimasss.

korang tau tak, aku amik educational psychology. after my failure to complete applied linguistics. konon aku lebih passionate. which somehow is true. tapi aku tetap takde masa nak duduk fokus macam masa aku buat degree. i have so many things on my plate. aku tahu, orang akan cakap hendak seribu daya. betul. tapi kau bayangkan eh, aku tak cukup tidur, kepala aku migrain campur vertigo. muntah. aku cuba stayed up menulis. bukan tak cuba. bengong for few days lepas tu. i have a job that pays me well. why la aku nak jugak buat master ni ya Allah. why???? haih. so heartbroken. aku memang tak cut for multiple things at a time. aku tak boleh jadi a multitasker. aku tak boleh kerja dan belajar. it's either one. tapi aku kena kerja. aku ada banyakkkk benda kena bayar. tapi aku nak belajar. aku nak habiskan bidang aku suka ni. suka sangat. rasa macam nak sangat amik cuti tanpa gaji. tapi sapa nak bayar komitmen bulanan aku??

haih. sedih. aku nak. nak sangat. Tuhan, tunjukkan aku jalan, please. Lembutkan hati SV aku please. tolong Tuhan. Hasbunallah wa ni'mal wakeel.

No comments:

Post a Comment