Friday, May 24, 2013

jangan mudah percaya.

kadang aku rasa blogger sekarang dah memainkan peranan macam media yang ada. maksud aku, sebagai medium pengiklanan. maka, harus diingat agar tidak mudah terjebak hahahah aku la tu yang selalu mudah terpengaruh mihmihmihhhhh.

terutamanya kalau bab makan. amboi mudah benar terikut. orang kata sedap, kemain mencari. sekali bila makan rupanya propa je lebih. entri disponsor kennn. terus rasa macam dammmmm terjebak lagi hihihi. ke sebab taste manusia lain-lain? anda bagaimana? 

esok akan pulang ke kampung. maka bersedialah menahan sabar dan bertenang bila diasak dengan soalan pasal kahwin. walaupun masa sudah semakin hampir, aku tetap tak suka orang sebok-sebok. not they care punnnn. saje carik modal nak memerli aku. heh. aku idaklah tua sangat pun hakikatnya. tapi yelah, since aku la anak sedara paling tua masih belum kawin, risau la kononnnn. konon.

hakikatnya, aku bosan kemana-mana tanpa my other half. cewaahhh gedik lempang kangggg.

dan sebenarnya, aku malas dan benci nak dengar orang kejikan bentuk badan aku. and lagi tak best, mengaitkan dengan aku nak kahwin. 

kalau gemuk, takleh kahwin ke? tak bahagia ke? tak orgasm ke? hahahha tetiba.

bye.

No comments:

Post a Comment