Wednesday, December 27, 2017

panik.

1. aku panik sebab i have just realized i missed a deadline haih. punyalah buat planner bagai how can i miss thisssss omg aku sangat nervous. moga Allah permudahkan urusan aku semester ni. serious tunggang langgang sebab aku masih kategori noob bab pengurusan masa ni walaupun umur dah banyak huhu.

2. jumaat ni review result amik darah haritu. suspected ada masalah dengan tiroid hoihhh sangat tak membantu sebab sekarang jantung aku berdegup sangat kencang sebab aku tengah anxiety attack wadehek oh maiiiii why laa aku careless sangat ni huhuhu.

3. esok and lusa pengasuh anak aku cuti so berangkutlah aku ke sana kemari membawa seketul cekodok lonjong haha. dah kurang bulat dah anak aku sebab banyak main ke sana ke mari dia membebel-bebel sana sini main.

4. too many things to do, yet too little motivation hence terus procrastinate. i think i work best under pressure, but recently bila stress aku panik lepas tu aku jem. macam sekarang. i should be doing tons of work. tapi aku jem. so aku menulis kat sini. sebab aku masih panik huarrrrghhhhhhh.

5. maybe i should stop writing here. go to the toilet. do what is necessary. wudhu solat wadever. start restructuring or planning what to do first. and dont sleep until everything is settled. do not sleep or stop or rest or else you're gonna die.

6. eh why no 6? i should stop. bai.

No comments:

Post a Comment