Friday, July 13, 2018

sekelip mata.

aku dok baca-baca apa aku pernah tulis kat blog ni. lepas tu tak tahu nak rasa apa hahaha. macam sedih macam happy macam kelakar macam bangang eh semua adalahh haha.

betapa aku seronok cakap penghujung tahun 2012 it was a great year for me... tahun 2013 so-so, tahun 2014 macam neraka hahahahahahhahahah. sampai sekarang masih pulun nak atasi trauma yang terjadi eh hangen kalau ingat haha kang setan mai hasut suruh mencaruts pulak haha.

rasa macam lain benor penulisan aku dulu dan sekarang. dulu lagi bold, sekarang acah-acah sopan alim-alim sikit hahaha. betullah manusia berubah. dah tua mulut pun tak celupar macam dulu. dulu semangat sambung belajar. rasa tak percaya eh aku ke yang semangat dan progress laju tu? hahaha sekarang lingkup habis hilang motivasi hilang jiwa semua ada. mujur saki baki semangat tu ada, pergi jugak daftar lagi sekali. tapi sekarang macam menyesal pun ada.

so apa lesson aku dapat harini?

1. jangan korek cerita lama.
2. jangan seronok sangat lepas tu menangis la kau hahahahahha.
3. pi la buat kerja dah kenapa kerja tangguh kau dok main blog ni hahaha.


ok bai.

2 comments:

  1. Zhi pernah buat mcm tu .. lepas tu delete blog terus buat yg baru . . lulz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. i did it twice ke triple times tah hahaha. like so so many times i lost count already hihi.

      Delete