Wednesday, October 30, 2013

at the current moment.

lama sudah tidak menulis apa-apa di sini.
hoiiihhh betul-betul rasa hilang mood nak berblogging sekarang ni.

aku betul-betul rasa tak mau pi ganu esok.
dah plan nak mc tapi macam tak baik pulak hahahah.

middle of the month kena pergi teambuilding course pulak.
sian laki ku kena tinggal hua hua hua.

minggu ni dan minggu depan adalah minggu menanda.
kalau dulu sambil makan sambil marking takde hal.
now dah ada asbeng macam buruk pulak perangainya.

asbeng sangat rajin sampai aku sentap-sentap.
ehhhhh hahahha.
rajin salah, tak rajin lagi bermasalahhhhh.

sekarang dah kurang sikit aktiviti merayap.
jimattttttt.
dan kami selalu kepenatan bila balik kerja.

balik kerja selalu lambat.
selalu aku la yang lambat.
dia tekun menunggu.

tapi semalam dia lambat.
aku pulak yang sangap hahahaha.

end of the year nak pergi bercuti.
jauhhhhhh.
bapak mentua belanja.
hikkksss.

ada ke bos aku kata cuti lama boleh tapi stand by je.
cuti tu cuti la.
diorang ni selalu tau.

time aku cuti mesti nak call, nak carik aku suruh buat itu ini.
this time carik la korang bagai nak rak.
mak tak dapat dihubungi seminggu okayyyyy.

weeeeee tak sabarnya.

No comments:

Post a Comment