Wednesday, November 6, 2013

Dysfunctional.

I am the type of person who can't function well when i am hungry, sleepy and disturbed by something. Kalau fikir banyak sangat nanti sampai hangat otak tak boleh tidur. Sungguh mengganggu jiwa raga betul hahah.

At the moment, aku sangat lapar ni menanti suami pulang nak lunch tapu ni dah nak dekat pukul dua bayang pun takdak lagi adoyaiii.

And aku sangat bosan menanda kertas exam. Noharommm grammar ke laut diorang ni. Semoga aku kekal tabah mendidik hahaha.

Lepas tu, lagi sakit hati aku bagai ditusuk sembilu bila boleh keluar idea daripada golongan bijak pandai yang menitahkan agar memberi peluang kepada rakan-rakan sejawat untuk mengajar subjek aku. English, bhai. Bukan subjek mari belajar memasak. Bukan tamau bagi tapi dah kalu degree in nursing, pejadah nak ajar english? What the whattttt. Haiyooooo.

Aku rasa bagai dihina betul. If anyone can teach english, baik aku tayah belajar tinggi-tinggi. Tayah amik tesl. Baik aku amik degree masak-masak. Senang kata, baik aku amik laki aku sendiri mengajar english eh eh hahaha. Grrrr geramnyeee. Sampai hati diorang memandang rendah terhadap kepentingan kerja aku ni. Dan paling taleh blah memandang rendah pada kemampuan pelajar. Ingat diorang tak pandai sangat ke?

Memang la ada yang lemah; tak tipu memang ada teramat lemah. Kadang aku pun give up nak mengajar. Siap kadang aku pun terlepas laku mengeluh dan mengutuk. Tapi biar aku kutuk takpe. Orang lain tak boleh.

Konsep dia macam mak-mak ah. Biar mak kutuk anak takpe. Tapi kalau orang lain cakap bukan-bukan pasal anak kita, mau ada yang kena telan nanti. Kannn?

Punya geram sampai sanggup taip entry through hp. Nasibla typo errors ke apa. Eeeeeee geraaammmm!

No comments:

Post a Comment