Wednesday, November 16, 2016

kebarangkalian

bukan senang nak jadi baik. aku niat, usaha nak diam tamau carik pasal, danggggg dia mai carik pasal dengan aku hahahaha. dasar binatang haram betul haha. hang tu sakit, rutin harian bergantung dengan ubat, jumpa doktor pakar amik darah bla bla bla. tapi awat hang tak boleh biaq aku aman ek? awat sakit hati sangat? sedihnya being you. seriously sedih. 

i'm about to make a drastic decision. taking a huge leap. venturing new field. doakan aku diberi kekuatan.

qila, where have you been? hope all is well.

all is well, to all of us. i hope.

4 comments:

  1. aku pun dalam kira-kira nak tukar haluan hidup.. sejenis DRASTIK juga tapi rasa hati aku dah pekat ni, tak boleh tunggu lagi..... :(

    All is well.. Allah ada..!
    doa untuk kita..

    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminnn. aku doakan yang baik-baik je untuk ko. semoga Allah mudahkan semua urusan kita.

      Delete
  2. hi there.. i am just too lazy to blog. everything is alright, apart from the fact that i am obese now. gahhhh. trying to lose some weight, wish me luck! take care!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dah lama obese haha. not just now hahaa. u too take care k!

      Delete