Monday, March 16, 2020

periuk nasi... ke periuk api?

apa perasaan korang kena cover kerja orang yang konon tak kompeten ni eh? kerja macam hapa... berbekalkan muka cantik suara lembut... padahal banyak dah kes dan laporan ni. tetappppppp sambung kontrak. yang memetir melahar *eherrmm aku la tu* ni jugakkkk yang kena cover kena settlekan kena buat tugas deme eh ehwahhh. aku senior kot hahaha. konon sebab kesian periuk nasik orang. ye, periuk nasik kau tapi dah macam periuk api kat aku ni haaaaa. yela, keja sedia ada dah banyak, kena pulak jaga baby tua. kalau overload jadi tak efisyen, kau rasa tak ke bangsat jadi periuk api kat kpi aku ni??

penat la babiikkkkk nak jadi babysitter baby tua bangka niiiii. tolong jangan makan gaji buta boleh? tolong jangan guna ayaq mata sebagai modai boleh dakkkk? ptuih betul la. aku ni orang cakap tertelan tebuan dah ni hahahhaa laserrr mak nyahhhhhh tak toleh kiri kanan dah ni.

ok nak balik dah. sekadar menunaikan hasrat nak merempan je ni petang-petang hahaha. esok sambung tengok pulak apa kes. mungkin tetiba esok tobat rasa jahat sangat harini wakakaka.

ada lagi aku nak mengaum pasal kerja ni. ko sabar jap esok plak. ni kisah orang amik jawatan pastu syok sendiri untuk kpi kerja pergi ke laut mati satu hapa tak buat. dah sekian hahahhaa.

2 comments:

  1. wohoooo... ni la yang kita mahu kan tatkala work from home..
    eh parasite jenis gitu kena buat bodoh.. semua kerja cover sila letak initial anda... lock document semua for read and view only...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni kerja taleh letak initial hahah.. aku rasa mcm nak cop initial aku kat dahi depa pun ada. like meh sini aku announce kau bawah jagaan aku mehhhh gitew hahaha.

      Delete