Wednesday, January 9, 2013

kompang.

tak, bukan nak cerita pasal kahwin apa. cuma nak cerita dah habis exam. so boleh main kompang sebagai tanda menyambut kebebasan (padahal thesis dah melambai-lambai dah). orang macam aku mana ada cuti. kalau cuti sem, pejabat tetap kena jengah (kadang je mengular bahahaha). cuti kerja, thesis setia di sisi. peh macam rhyme tetiba.

sebagai meraikan dah habis semester dua ini, aku pulun tengok movie. bukan satu tetapi dua uolsssss. hambik kauuuu hihihi. lepas tu ni tidur lambat esok meeting muka macam zombi hik hik hik.

hoih apa panas sangat ni. berpeluh berlecak dah ni. kalau rumah sendiri memang aku dah tebuk nak pasang air-con. tapi bukan ada duit pun nak beli bahahaha saja berangan. sebenarnya aku tak ada tujuan menulis ni. saja menambah entri tatkala bajet tak sibuk ni. heh.

okaylah, cerita sikitlah bab kahwin hewhewhew. gediks yaaww. theme color tuk my side dah ada. temanya caca merba. mak aku macam biasalah; mudah tunduk pada nafsu. asalan aku nak warna lain, dah jadi warna lain. sebab aku ni anak yang taat (uhuk uhuuuk), aku ikutkan ajelah and try to find alternatives. gila kau laki aku nak pakai pink. gila hello kitty tuuu. ada kang yang tak jadi kahwin nanti LOL.

my mom is a big fan of pink. tunggu jela apa jadi majlis aku nanti hahahaha. 

nite uolssss.

No comments:

Post a Comment