Monday, January 7, 2013

less than 24 hours.

my exam is tomorrow, mate!!

rasa menggeletar dah ni. semalam the other half tanya apa perasaan aku, kemain riak takabur kata tenang tak rasa pape hahahahaha sekali hari ni, amik kauuu hazab jantung aku bekerja.

bila study, rasa faham. tapi bila nak recite tu lupa jadah segala hohohoo dangerous betul. aku dah tahap pasrah sepasrah lagu erra pazira dah ni hihihi. tapi apa pun, berjuang biar sampai ke titisan darah terakhir lolzzz.

sengaja today and tomorrow aku amik cuti. konon nak study la sekali tadi pun bangun dah dekat kul 11. balasan tidur lepas subuh; penangan nescafe pekat gila time dinner malam tadi hohoho. 

aku ada benda nak story pasal kerja kahwin, tapi terasa macam malu pulak yelah dah jadah plak tetiba nak blog pasal kahwin kang orang bosan (kekdah macam ramai pembaca bahahaha). lagipun aku memang pemalu. dan tamaulah jadi blog pasai kahwin semata - tapi aku rasa it's soon going to be so sebab aku bukan ada sapa lagi dah pun nak sembang pasal ni hahahaha.

but that can wait. my notes are calling me. but truth be told, aku terasa macam nak bergolek tidur je ni. so sleepy. and my coughing tak berlalu pergi lagi haih dah masuk third week. maybe kena pergi klinik lagi.

mungkin sebab aku pantang kuat; which is pantang tengok benda sedap dan sejuk maka semua dibedal bahahahaha. pantang betol hewhewhew.

ehhhh berambusla. apa dok main blog plak ni. hewww.

No comments:

Post a Comment