Wednesday, March 23, 2016

gosip 18sx

satu perkara aku perasan sejak meningkat tua ni, aku makin tak suka bergosip. ececeh muntah darah pulak kang orang baca ni. acaha-acah bagus pulak hahahah. tapi sungguh, aku suka bergosip dengan laki sendiri je. kalau geng-geng wanita ni aku kureng sikit. kawan opis ke, biras ke hapa ke kalau boleh aku tamau tau cerita orang lain. 

dulu aku ada gang sembang. tapi bila asal berkumpul je bukak cerita orang, lama-lama aku dah macam malas nak melepak together. bukan sebab konon baik ke hapa, tapi macam tak sedap sebab yang diceritakan tu aku kenal, kawan jugak. so macam ishh tak sedaplah cerita dalam kain dia pun aku tahu semua hahaha. lagipun aku penggeli. aku cukup tak berkenan cerita 18sx ni. tapi aku perasan some people memang jenis tak kisah nak cerita benda macam tu. aku memang tak mampulah. rasa macam ada batu besar lekat kat tekak ni hahahaha.

masa kat tempat kerja lama, ustazah wehhh, selamba badak cerita pengalaman malam pertama. Allah, malu sungguh aku rasa. cerita pulak masa tengah makan nasik, terus sangkut nasik dengan lauk ayam kat tekak ni hahaha. perlu ke kau cerita peluh berjejeh, setim semua tu hahahahaha. bongok betoi. aku masa tu bujang lagi. lagilahhhh aku tanak dengar benda-benda macam tu. lepas tu ada kawan time tu baru kahwin, cerita pulak masalah malam pertama taleh tembus la sakit nak mampus la hahaha gelak nervous aku dibuatnya sebab aku malu. apa lagi, pakat-pakat la dok ramai-ramai bagi nasihat petua dan cerita pengalaman sendiri. that was the last time aku lunch dengan diorang hahaha lepas tu aku tapau makan kat cubicle sendiri je huhu. kera sumbang pun sumbang lahh.. daripada nak kena dengar benda macam tu. 

tempat kerja sekarang pulak, ada je cerita-cerita bersifat macam tu. macam laki kuat sex la, asyik nak bersenggama la. aduhhh aku yang segan sebab bila aku tengok laki dia aku teringat la cerita-cerita yang bini dia dok sembang hahahahaha. tak, aku tak pikir kuning, tapi aku jadi macam eee gelinyaaa hahahah. lepas tu boleh pulak kau buat jujur cerita nak balik kerja awal sebab nak mengongkek dengan laki ya rabbbbbbbb mana malumu wahai perempuan? lepas tu kena bahan, kau buat gaya malu-malu what the hell. and it didn't end kat situ okay. bila dia takde, semua orang masih lagi mengutuk, buat jadi bahan gelak etc. siap bagi remark macam-macam. aku kebetulan ada kat situ sebab tunggu laki habis meeting. tapi terpaksa buat-buat main hp walaupun network takde bahahahaha. 

masa aku baru kahwin, banyaklah dok menyumbang cerita pengalaman sendiri, which i don't think aku perlu dengar pun hahaha. berpeluh la tak sempat buat apa la nak pakai protection pun tak sempat la what the whatttt. lepas tu tanya-tanya pengalaman aku pulak mampus aku tak jawab hahahahahah. muka lurus je kata benda dalam kain simpan sendiri, tayah sibuk hahaha. pastu bengang sebab aku acah good-good. eh sukati akulaaaa hahaha. makcik aku lagi mulut puaka, malam lepas aku nikah dia tanya dah bersama ke belum? depan ramai-ramai orang, lepas tu buat muka gatal hahahaha gila tak beradab orang tua ni haha. 

aku selalu ngomel dekat laki, nape ek orang pompuan kena cerita benda-benda macam tu? segan kot. lepas tu pulak sibuk nak cerita seminggu berapa kali, dah berapa lama tak bersama, hint-hint laki bagi bila nak bersama erkkk tu kau simpan sendiri jela hahaha adoiii. aku macam kesian kat laki diorang huhu. lepas tu lagi kesian sebab cerita-cerita diorang jadi bahan gelak aku laki bini. 

orang dok ingat kami laki bini ada masalah kesuburan. dok cakap laki aku tak sharp shooter la, tak reti main la, aku ni overweight susah nak lekat la, macam-macam. sampai dok selidik posisi betul ke tak, timing bersama semua eh kau dah kenapa hahaha. aku yang tak mengandung kau yang panas hahah. selalu orang tanya ke cakap apa ke aku senyum je, aku tak jawab sebab tak rasa pun perlu. kalau over sangat, baru aku laser sedas dua. yang orang tak tau, memang kitorang planning. kalau aku cakap planning, sahlah aku kena hambur jugak sebab biasalah orang kita ni. malas nak elaborate cuma aku nak cakap, hidup aku so kau tayah nak play god sangat hahaha. 

ada yang bergosip 18sx atas alasan berkongsi ilmu. tapi kalau dah tahap nak cerita nikmat, cerita kekerapan, cerita posisi atas bawah depan belakang tu.. macam dah over je. lepas tu tak payah lah kau buat cerita macam laki kau sangap sangat. sian laki kau tu. and please, kalau kau horny, talk to your husband, not your colleague. nak ngongkek citer berdua jela, tayah hebah satu opis sampai big bos pun tahu kau nak balik having sex. urghhh serious geli. 

-___________________-"

2 comments:

  1. eh. honestly. aku x pernah ada kawan/colleague macam ni. aku rasa aneh sgt baca cite ko nih. huaaa... lucky me. God saved me from the torture huha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha bongok kan? entah kenapa aku pulak yang menjadi insan terpilih asyik dok dapat colleague macam ni hahah.

      Delete