Thursday, April 14, 2011

malu sendiri.

kebelakangan neh, perangai sendiri sangat buruklah. suka fikir bukan-bukan. tak baik, tahu? lately awak sangat manjalah. tapi dah tak ceria macam dulu. mesti sebab awak penat kot. tengok awak tertidur dalam kereta macam sangat kesian. tak pernah okay awak tidur dalam kereta. tapi tadi awak lena sangat. 

mungkin awak patut fikir tukar bidang kerja. bukan saya tak suka awak kerja shift. tapi saya tengok awak penat sangat. dan awak tak ada semangat. sama macam saya masa saya kerja bank dulu. i know how it feels. rasa tak semangat nak pergi kerja. tapi mengenangkan awak, dan nak cari duit, maka digagahkan juga.

tapi sekarang saya dah tukar bidang. kerja yang saya suka. seronok. teruja bila nak pergi kerja. harap satu hari nanti awak jumpa kerjaya yang awak suka macam saya.

sabar la tau.

sayang awak. :)

okay jiwang. hurm. malu jugak hesh.

No comments:

Post a Comment