Sunday, April 3, 2011

tolong jangan tipu diri sendiri lagi.

kalau kau rasa kau betul, kenapa melatah?
kalau kau kata kau berhak, kenapa marah?

aku tak fahamlah.

kau sakitkan hati aku. 
berkata itu ini konon demi kebaikan aku.

dan bila aku luahkan kembali, demi tujuan yang sama.
kau bengang.

kebaikan, konon.

padahal memang sakit hati dengan aku.
cemburu, iri hati.
 dengki.

get over it, please.

because you're acting like a bitch now.
konon kau neh sooo nice and sweet.

but we know that it is all pretentious.

kau memang tak boleh terima manusia yang gembira dengan hidup yang tak sempurna.
sebab kau tidak.
sebab kau super tak matang.

pathetic, weh.

you have almost everything.
but just because someone broke your heart, you become stupid.

he did not only take your heart away.
but also your brain.

seriously.

i'm done with you.


No comments:

Post a Comment