Sunday, December 23, 2012

chopped it off.

I made a drastic decision last Wednesday to chop off my locks. Do I regret it? No. I notice that when I get older, I give little care towards few things. Which in a way, is good for me. My other half selalu complain yang aku suka fikir banyak. It's just in my nerve; I don't know. Tapi sekarang dah mula nak kurangkan that obsession hihihi.

Khamis lepas aku sakit teruk. Dari lepas subuh muntah sampai lembik. Semua gara-gara migrain. Lama dah tak kena teruk macam tu. Selalunya lepas makan ubat I'll be fine but this time it didn't work. Terpaksa amik jab jugak. Baru boleh berdiri and buka mata. Gila ah. Sampaikan bunyi kipas pun boleh make me annoyed.

Aku ada one last assignment, due on next Wednesday. But I didn't feel like doing it. Dah few days abandoned. Dah tak ada semangat. I feel like sleeping for days, lazying around doing nothing. Aku teramat penat. Rasa macam nak cuti panjang pun ada. Tapi nak ke mana?

Aku buat kelas persediaan MUET. Ala-ala bengkel gitu. They pay me RM50 per pax. Duit dah nak habis kelas tak mula lagi bahahahaha. I really shouldn't be that generous huhuhu. Sekarang aku faham kenapa orang kata bila stress pergi shopping. For me tak semestinya shopping, tapi bila dapat belanja duit tanpa perlu fikir balance in the account - sangat puas. So sekarang, cita-cita aku bukan lagi menjadi professor tetapi mempunyai gaji yang membolehkan aku berbelanja at least RM100 per day. Pergghhhhh cita-cita tak menahan.

Heh impian nak gempak. Ni assignment tak siap ni, memang tinggal angan-angan jela jawabnya. Selamat berhujung minggu semuaaaa!

No comments:

Post a Comment