Wednesday, December 5, 2012

hari yang indah, badan yang segar ecewahhh.

aku seronok tidur macam kayu bangun lambat today. i know, i know i'm supposed to be in the office by now tetapi ni masih mengadap laptop sambil membuat kerja rumah. 

last week on friday, despite running out of time to study and prep myself up for yesterday's presentation (i'll talk about this soon), aku gigih mengemas rumah bagai nak rak sebab ada tamu nak datang sleep over bahahaha. first time rumah sekangkangku ini didatangi sebegitu ramai tetamu terus sengkak rumah, pastu berangan nak beli kerusi baru bahahahaa dasar makcik-makcik aku ni hahahaha.

rasa bangga bila diorang puji duk seorang tapi rumah cuci calat bersih perabot lengkap segala. dan aku pun konon tamau tunjuk la aku beria kemas rumah kemain respon menolak pujian. padahaaaaaaal saki kaki belakang semua hahahahahaa. dasar aku ni hihihi. pasal kelengkapan rumah, aku memang jenis suka treat rumah macam rumah sendiri bukan rumah sewa. rumah aku ada tiga bilik, semua aku letak katil. so senang kalau ada orang datang. selalunya mama and adik bongsu akulah yang datang tapi semua pun nak berlonggok dalam bilik aku end up bilik lain tak guna hahaha.

seronok tau, bila balik rumah tengok rumah bersih dan kemas. rasa sangat puas hati. walaupun rumah kecil tapi biar bersih dan jangan bagi berbau ecewah kauuuuu. ni sampah kena buang ni kemain aku kumpul kat dapur tu hahaha.

on the other hand, selepas men'torture' diri selama hampir dua minggu - semalam was the day. anddddd i did well!!!!

seronok betol hihihi. despite of sleepless nights and all the nightmares. one stage dah lepas, so lepas ni kena pulun write chapter 1, 2, 3. kemudia off we go pergi collect data. wooohoooooo. aku target nak abis by end of next year. ok ni moment aku semangat terlebih. sok lusa bila sangkut lagi mulalah meroyan kat sini rasa nak berhentila apa la hahahaha sakai.

okaylah, nak lunch. today masak sotong goreng kunyit. jimat duit lunch (padahal kelmarin kemain melantak at paparich. terus sengkek).

later, peepsssss.

No comments:

Post a Comment