Saturday, February 23, 2013

tamat sudah misi.

hihihi semalam settle sudah misi menanda dan key in markah. aku ingatkan aku sorang je dilema meroyan sana sini sebab stress menanda, rupanya bos aku pun sama haha comel je aku tengok orang laki membebel-bebel.

so malam tadi aku penuhi dengan rehat serehat-rehatnya. pagi ni bangun lambat gila; tu pun sebab mama call dah otw nak datang dia nak pergi nilai. sangap je aku tengok adik jantan aku tu kena tunggu mak aku hahaha.

ni aku tak tahulah aku keracunan makanan ke, perut angin. yang aku tau mual teramat ni, berpeluh-peluh dibuatnya. malam tadi aku mimpi makanan banyak telur lalat. apakah kaitannya? hahahaha tetiba je.

misi aku untuk esok dan lusa adalah mengemas rumah dan menyiapkan apa yang patut. konon semalam nak balik kerja, beria aku kepit file nak kena lengkapkan konon nak buat kat rumah - kemudian aku tersedar hoiihh tak payah nak workaholic sangat la baik aku setelkan perihal study dulu hihihi.

aku ada berita gembira ni. tapi masih terlalu awal nak beritahu. orang kata kalau awal-awal sangat tak boleh hebah lagi. eh tak, aku tak pregnant hahaha tetiba je lagi. gila kau bujang trang tang tang aku ni. mau mak aku sesah nanti -___-"

ni cerita lain. cerita tentang menggapai impian menuju puncak gemilang cahaya eh eh hahaha badi betul lagu akademi fantasia ni walaupun tak pernah tengok hihihi. 

nantilah bila almost settle, aku cerita *bajet ramai pembaca haha*





aku suka L-shape sofa. 
hihi.

No comments:

Post a Comment