Saturday, July 16, 2011

dengan perut yang berkeriuk keriuk keropok moni ehh.

aku punya mulut puaka tapi hati yang sangat baik. haaaa cemana tu wehh. memang tak seiring dan sejalan. hish. 

on the other hand, it annoys me tengok orang gedik neh. rimas okayh. super duper rimas dan menyampah. especially with those gediks who try so hard to appear sweet and ladylike hurmmm.

and satu lagi. usia itu cuma nombor. tapi aku memang sedikit alah dengan orang yang lebih tua daripada aku dan kemudian berperasan dia hebat dan tahu semua. oh tapi orang yang lebih tua tapi tidak bersikap matang seperti sepatutnya juga tak digemari.

dan paling tak suka bila orang cuba-cuba bagi ceramah dan cakap banyak sangat as if you know it all; walaupun it is none of your damm business.

i guess i am just a complex human being. dan aku memang sangat-sangat memilih dalam berkawan. so padanlah muka sekarang dah macam kera sumbang woot woooooot. well, i guess it's better to choose quality over quantity o yeahh.

*hutang tag nanti-nanti aku buat ye.

4 comments:

  1. aku rasa sebab kau lah hari ahad lepas masa sibuk2 ramai2 kat rumah abang aku nak bertunang aku nyanyi "keropok moni" pastu anak sedara alu pun sambung -_-"

    ReplyDelete
  2. hahaha adoiii iklan macam bangang tapi senang je kita ikot kennnn. tapi aku tengok iklan tuh teringat dekat kawan-kawan sebab kawan-kawan semua cakap tengok iklan tuh akan gelak sebab teringat dekat aku ishhh apakahhhh hahaha.

    ReplyDelete