Tuesday, July 12, 2011

kerana sayang.

lepas difikir-fikir, ditengok-tengok pada yang lain, aku rasa aku kena juga usahakan sesuatu.
semuanya kerana aku sayangkan kamu dan aku mahu berikan yang terbaik buat kamu. 
agar kamu tak malu.

biar aku mencuba dulu, ye.
doakan saja.

:)

feewiiiitttt.

7 comments:

  1. hahaha gila kau. macam dah tak cukup besar je. aku ada misi baru tapi kena pelan-pelan kayuh arrr. tamau cakap kat sini kang hangat-hangat taik ayam malu pulok. tapi macam boleh minta tlg ngan kau jeeee haaaa...

    ReplyDelete
  2. aku tahu! aku tahu! misi menskinnykan body kannn.. hehehe beusehe beusehe!

    ReplyDelete
  3. ooo tidak... tidak... hehehe...

    ReplyDelete
  4. good luck dear! hik3..luf u.

    ReplyDelete
  5. an idealist: haha dah tayah pening2 pikir nanti satu hari kau kan tahu juaaaa.

    luf: luf u jugakkk... jum kita kumpul duit banyak skit time posa neh yeee hehehehe.

    ReplyDelete