Sunday, September 25, 2011

no more, no more please.

aku masih tak faham mengapa apartment aku bila buat event suka bebenor ada karaoke yang disumbangkan oleh penyanyi perasan diva. meleleh-leleh lilin dalam telinga ai yu ols oiii. dahlah p.a system sucks annoying seyyyhhhhh. 

and tadi aku tengok melodi, ada audition reality show vokal-bukan sekadar rupa. yang datang memanglah tiada rupa suara juga hampeh haram berlobang gegendang mak nyaaaaaahhhh. haih. self confidence tu memang la crucial but too much of it could harm you, you know... udah-udahlah tu impian nak jadi penyanyi. dan buat bekas pelajar aku yang bernapa epi tu kalau tak silap - aku dah dengar kau menyanyi masa aku mengajar kau dulu. tayahlah cuba lagi. lebih baik kalau kau fokus stadi aje weeehhhh.

but that's not the point that i want to babble now (not BUBBLE ye murid-murid). aku melaksanakan misi mengemas sepantas kura-kura today dan daripada misi aku ini, aku berjaya membuat dua kesimpulan:

1. no more handbags, bebeh.


neh pun saki baki yang tinggal lepas almost half aku bagi kat orang. still ada almost 10 lagi haih haih. yang kunin tu baru pakai skali wuuuu. aku bukan jenis memilih nak handbag mahal2 je. tapi memang suka tengok handbag. yang paling aku sayang yang bakal mak mertua bagi (ehem2) untuk birthday tahun lepas.

2. no more broochhhh.


tu pun ado lagi yang kunun nak repair tapi tak repair2. merapu la aku neh weeehhh. dan kalau yu ols perasan, brooch aku takla lady like mana pun wahahaha.

nanti nak kemas kasut pula. tuh pun aku rasa bakal jadi no more no more gak la. heh.

2 comments:

  1. cantik tempat brooch tu..hihi saratnya hanger bag tu..

    ReplyDelete
  2. sarat la dah handbag banyak sangat wawawawa. ha tempat brooch tu murah je kt lrg aji taib. macam2 lagi ada youuu. lepas neh bleh beli tempat jam dan gelang pulak eh eh kui3.

    ReplyDelete