Thursday, October 4, 2012

do i really miss them all?

masa aku belajar dulu, i found it so hard to fit in. being different had never been easy on me. sama ada aku, atau memang my course ni penuh dengan orang yang tak sekufu bahahahaa. aku memang ada masalah sikit bila bergaul dengan anak-anak orang kaya ni. maybe it wasn't them, aku je yang ada personal issue.

entah, susahlah nak berborak dengan orang yang macam ada standard ni. aku ni, kampung-kampung sikit. dahlah tak berduit while diorang almost every night keluar melepak. aku kan cheapskate, so memasaklah kat rumah. plus diorang suka keluar melepak tempat aku tak reti nak join and cost a lot of money. sekali dua orang ajaklah, tapi kalau dah selalu tolak lama-lama orang pun mesti rasa aku tak suka padahal aku tak berduit bahahahaa.

aku ni pulak ada tendency suka cakap merapu and melawak bodo. harap muka je ketat tapi bila bukak mulut merepek-repek-kerepek. plus ada satu kejadian mereka buat aku sampai aku decide to be away from them. kalau cakap pasal tu sekarang pun, aku still ada rasa upset dan kurang senang. macam sedih sangat pun ada hahaha tangkap syahdu betul. 

so yeah, if someone asks do i miss them - naaahhh, not at all. aku rindukan moment aku baik dengan roommates aku masa buat predegree dulu. but i guess people change so do i. maybe to them aku yang not approachable. satu je yang aku kesalkan, aku sayang roommates aku, and i thought they knew me. turned out to be one of them is duri dalam daging yang kemudian membawa kepada unhappy ending. zaman belajar aku sangat dull, nothing much i can recall pun because aku seorang diri membawa diri eh rhyme di situ hihihi.

the only thing that kept me survived, aku ada boifren so aku tak loser sangat hahaha. and i spent most of my time with him and family. 

and since internet has made it easier for people to stalk, looking at how they are doing now - i'm glad aku bukan kawan mereka. i mean, they are not bad. cuma aku tak sekufu, and i can't live the way they are living their lives although sekarang aku bukan lagi budak miskin. tak reti la nak party-party ni beb. lepak-lepak karok lagila tak reti. nak pergi coffee bean pun tolak-tolak dengan boifren sebab tak reti order nak order apa pun tak tahu baahahaha jakun.

bila aku ada anak nanti, dan insyaAllah kalau waktu itu aku orang berduit - akan aku khabarkan pada dia, manusia itu semuanya sama merah darahnya. yang miskin tak bermakna darah mereka tiada nilai. sekali kau toreh hati dia kasi berdarah melimpah, sakitnya sama dengan si anak raja.

miskin tak bermakna tiada hati. and yes, yang kaya itu aku. kau, anakku, takde harta apa pun hahahahahaa so suck it up and stop being a bitch. and yeah, atuk kau orang ternama dan kaya tapi aku dengan bapak kau sengkek je hahahaha.

wahhhh gila kau mencarut dengan anak sendiri hahaa.

No comments:

Post a Comment