Wednesday, November 2, 2011

terapi ikan gapi pi pi pi.

aku rasa terapi paling baik antara pasangan bila ada masalah adalah dengan meluahkan sesama sendiri. bukan di dunia cyber atau kepada kawan baik. biarlah pasangan nak kata aku mulut lahar, terlalu berterus terang atau cakap tak serupa bikin ke apa ke. aku tak mahu, bila aku pendam sampai satu masa aku meletus. dan yang paling tak baik aku meletus pada orang atau ruang yang salah.

tak apalah aku tak ada kawan; dengan temper yang aku ada aku rasa aku dan rumahtanggaku lebih selamat tanpa kawan hihi.

aku sayang hubungan yang aku ada. memang ada masa aku marah, aku beremosi. siapa yang tidak, kan? tapi kasih itu tetap duduk di tempat yang paling dalam dalam hati. kan?

kan kan kan, makan ikannnnn.... blup blupppp bluppppppp.

No comments:

Post a Comment