Monday, October 31, 2011

super annoyed.

now i cook my lunch so that i can save some money. maybe not much, but at least i could slow down the spending teheeee. 

hurmm. it's raining now. lately it has been raining a lot but i love it. suka, sebab tetiba biji bunga rozel ku telah bercambah di dalam pasu akibat disiram air hujan hampir setiap hari hihihihi. oh konon nak tidur awal malam ni, tetapi macam paling awal pun pukul 12 huhu. semester baru sudah bermula dan almost every day kelas aku pukul 8 pagi. terima kasih, pembuat jadual.

memandangkan hari hujan, aku sudah dapat premonition yang aku akan tidur lena dan mungkin terbangun lambat esok hahaha. pagi tadi agak lambat bangun gara-gara alarm menjadi sebati dalam mimpi. so kenalah tukar bunyi alarm yang lebih ganas. tapi aku ini tak boleh terkejut waktu sedang tidur. boleh jadi migrain heh dasar gedis.

tapi sekarang, bunyi alarm kereta jebon manalah yang tak reti senyap ni. dah tahu alarm kereta annoying giler macam bunyi kereta mainan kanak-kanak silalah alert sikit bila memekak time hampir tengah malam neh. orang nak tidur, jebon. bukan nak bergembira dengan mendengar alarm irritating kau tuh. aku doakan battery kereta kau kehabisan dengan kadar segera. sumpahhhhh annoying haih.

moga malam ini aku boleh tidur lena sebab memang tak cukup tidur lately. i need my beauty sleep to maintain my baby face bahahaaa. sumpah aku sangat annoyed. let's pack my lunch for tomorrow and then sleep sleep zzzzzzz.

2 comments:

  1. selfish btui...biar abus batteri..myk sume..pdn muke. dap ak sik bb? nak cket..

    ReplyDelete
  2. hehe mestila dap. sapa kata i tak pandai masak keh3.

    ReplyDelete