Monday, February 20, 2012

most of the time.

most of the time, aku prefer hidup tanpa kawan-kawan. most of my friends tak pandai menghormati masa orang lain. all they would think of is how precious their time is - orang lain punya, tak heran. sebab tu kadang-kadang aku lagi suka tak hang out dengan diorang. sebab tak reti hormat masa aku. my life is not centralized around you je, ok?

bila aku jarang hangout sama, mulalah kata aku lupa kawan. asyik dengan boifren. dah tu, boifren je yang tahu tepati masa. yang kalau kata nak kuar makan 12.30, mesti on time. ini dahlah lambat, tak reti nak bitau. kalau aku tak tanya, tak reti nak cakap. nasib aku tak sampai kedai lagi. nasib aku tergerak hati nak text tanya.

haih. orang melayu, orang perempuan. kadang bukan nak meluat dengan jenis sendiri, but most of the time jenis aku sendiri yang drive me crazy - without failure.

dan aku, akan jadi super cranky bila lapar. huarrrggggggghhhhhhhh. dasar betol. lepas ni kompem few months later la aku lepak dengan korang lagi. hummmpppphhhh.

3 comments:

  1. diorg bkn reti sgt pon berkawan. mentang2 tue..ikut suke die jer.

    ReplyDelete
  2. tak reti hormatkan orang lain. muda ke tua ke masa orang semuanya sama je berharga. dasar kerepot betol.

    ReplyDelete
  3. dush2..pukul je luf..hihihih

    ReplyDelete