Saturday, April 14, 2012

cemburu.


hurmmm.
aku cemburu.

cemburu tengok keluarga orang seronok.
tapi bukanlah keluarga aku tak seronok.
seronok je. havoc. kecoh. kelakar.
tapi tak begitu bersefahaman.
four against one.
but one can really spoil everything.
nak-nak bila ada kuasa besar ambil side.
hessshhh.

cemburu tengok orang banyak duit.
tapi bukanlah aku tak ada duit.
ada je. alhamdulillah cukup aje.
boleh lagi nak berpoya-poya.
tapi seronok tengok orang boleh berbelanja.
tak perlu fikir banyak.
nak, beli. nak, ambil. nak, jom.
hessshhhhh.

cemburu tengok orang ada banyak masa.
tapi bukanlah aku tak ada masa sangat.
cuma time management aku je out sikit.
banyak sangat benda nak settle.
tapi distractions super kuat dan maha banyak.
tidur pun salah satu distraction jugak.
dulu muda bolehlah stay up tak tidur sehari dua okay lagi.
dah tua sikit neh jangan harap.
kopi pun tak jalan dah.
dadah je tak cuba lagi hahahaa.

cemburu tau tengok orang senang lenang neh.
aku rasa itu penyakit hati paling bahaya.

cuma, bagi aku cemburu itu bagus.
cemburu + ego = kerja keras.

dan aku ego orangnya.
meminta-minta bukan aku.
nak senang, kerjalah.

so lets work my brain off.
semoga esok lebih baik dari hari ini dan semalam.

2 comments:

  1. yip yip horei! u can do it luf. hik3..luf u!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i boleh... tapi otak i neh processor lama so lembab sket hahahaha.

      Delete