Saturday, April 14, 2012

walaupun.

walaupun kadang-kadang aku geram dengan si polan, dan si polan.
walaupun kadang-kadang mereka buat aku keliru dan tak faham.
walaupun kadang-kadang aku rasa tersisih, macam tak dihiraukan.

tetap, bila dengar riuh-riuh ketawa panggil aku balik - hati meruntun mahu.
terasa seronoknya dapat ketawa-ketawa bersama.
terasa seronoknya dapat membahan sini sana ketawakan dia.
terasa seronoknya ada keluarga.

huuuuu aku ingin pulang.
next time, jangan buat assignment last minute.
very not goooood.
hessshhhhh.

meh layan lagu kasi mood melloooow sikit.


5 comments:

  1. hik3 sian bb..next time wat cpat2 tat. nnti ujung minggu bleh balik menjenguk kaum keluarga.

    ReplyDelete
  2. abubakar@biotech.upm.edu.my <--same ak email bb ade tu? hihihi. gune ah ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngu3 tu la sapaiiiiii.... ada lagi satu due neh ha. tapi tu dah nak siap sebab individual, senang sikit.

      ha same2. nantilah i karang ayat elok skit. ke luf nak tolong hehehehe...

      Delete
  3. eee akot2 nk karang ayat. hik3..

    ReplyDelete