Thursday, August 23, 2012

looking forward to?

tahun depan, mungkin tahun terakhir aku beraya sebagai orang bujang. in a way, aku sangat teruja sebab nak merasa kemeriahan suasana raya tu. bukan tak boleh rasa dalam keluarga sendiri, tapi 'meriah' tu lain jenis sikit bahahaha.

and tambahan pula aku dah tak ada ayah. so sangat excited nak ada bapa semula hihihi. macam bodoh, kan? mungkinlah bapa mertua tak macam bapa sendiri tapi aku excited jugak sebab at least ada bapa.

raya tahun ni aku rasa paling depressed. pertama sebab aku nak peod. kedua, sebab cerita kat tv semua mintak kena tunjal kepala pengarahnya. stresssss. cerita melayu kalau tak lawak spastik slapstik, mesti cerita nak sedih nangis berjejeh-jejeh hingus. mesti ada cerita yang melibatkan kematian. perlu ke? orang nak bergembira tapi sumbat cerita macam tu pulak. heh tak membina otak.

lagi buat jiwa meracau, kena menanda kertas soalan midterm. coordinator pun bagussss. pilih tarikh exam empat hari before raya. nyudahnya, jiwa tertekan menanda jawapan tah hapa-hapa time raya ni. dahlah tak kemana, sangap nak mampus. 

raya tahun ni hambar. ditambah kena dengar cerita gebang sebulan hilang 20kg kurus sakan. padahal separuh mati nak dapat kurus macam tu. kalau masuk gym kan senang dan selamat.

bosan bosan bosan. aku rasa aku dah jadi workaholic sangat ni. sampai tidur pun boleh mimpi meeting dengan team untuk projek bulan bahasa september ni. 

what the what lahhh.

No comments:

Post a Comment