Thursday, August 23, 2012

tomorrow is friday!

i miss my home. rindu yang amat sangat. now i understand apa tok epon rasa kalau lama-lama kena duduk rumah anak-anak. but since dia pun dah tak berapa sihat dan sudah sedikit (macam banyak je) nyanyuk, aku rasa dia tak heran dah hihihi. tapi aku kan sihat lagi, alhamdulillahhhh. rindu sangat sama katil sendiri. bilik air sendiri. meja study (seriously tak tipu) and paling rindu sofa ada rasa kayu kat tengah bahahaha. pendek kata rindu la di rumah kecil ku itu.

jadi aku decide nak balik esok. awal sikit. sebab dah terlalu rindu ecewaaahh. tapi sabtu mungkin kena balik ambil mama dan bawa pergi beraya. yang tu mesti pergi sebab dia kawan baik papa. masa papa meninggal, nangis dia wooo. sedangkan abang sendiri pun tak macam tu. kakak kandung pun tak datang. heh. lepas tu dia rajin pulak keep in touch dengan aku so macam rasa bersalah jugak if tak pergi kan.

paper midterm dah habis ditanda. aku tak dapat membayangkan betapa horrornya nanti bila kena menanda untuk final mereka. banyak wehhhh skrip jawapan hadoyaiii. ngeri. tetiba terus rasa nak terberon. brb.

eh tak jadi la. mengada tau perut ni. btw, aku rasa berat aku berganda naik. tu lagi satu sebab aku nak balik cepat. melampau bosan duduk sini jadi masa banyak dihabiskan dengan tidur dan makan. BAHAYA, okay? esok nak chekidaut gym start buka bila. aku nak buat satu challenge ni - nanti kalau berjaya aku bitau. kalau aku diam je tu toksahlah gatai tanya mau aku tunjai pala tu satgi bahahhaaaa.

rindu sangaaatttttt. tak sabar nak tunggu esok hihihi. tadi sakan beria kemas beg, sekali terlepas botol parfum dari tangan montel kuuuu. adui berkecai rasa hati tengok dia tergolek. pecah tutupnya. haih sedih dahlah the other half beli di australia. sedih sedih walaupun cuma tutup je yang pecah tetap hiba hatikuuu. sebab selama dia belikan ni, tak pernah cedera hatta sedikit botolnya. yang lama-lama pun ada lagi aku simpan walaupun semak (dah serupa hoarder dah aku ni).

haih cemerkap betul. meh nak babap tangan.

No comments:

Post a Comment