Saturday, June 11, 2011

to err is human.

i was angry not only because i feel betrayed. 
but it was because everything was gone in a blink because of your stupidity.
your desperation is killing others.

but that's okay.
i forgive you.

i remember someone said to me.
to err is human.
and to forgive is divine.

aku maafkan kau, perempuan.
cuma jangan mengharap aku akan seperti dulu.

at the end of the day, aku cuma aku.
berkawan bukan kemahiran aku.
nak-nak dengan perempuan.
semacam alah.
heh mungkin ini perangai pelik aku.
haha.

kadang-kadang aku tak faham kenapa perempuan begitu terhegeh-hegeh mahukan suami dalam hidup. pada aku, kalau ada - syukur alhamdulillah.. baguslah. ada juga teman berbual sebelum tidur. atau teman menonton tv. teman mandi eh eh hahaha. tapi tidaklah sampai aku sanggup buat apa sahaja untuk dicintai. semata kerana aku cintakan lelaki itu.

aku memang kisahkan apa yang sedang berlaku pada diri aku. tapi yang lebih aku bimbangkan adalah dia. as much as it hurts me when he gets hurt, i know he would feel the same way too. and seperti mana aku selalu rasa mahu melindungi, i know he wants the same too. kenapalah kau tak fikir begitu, perempuan?

lepas zohor mahu pulang jumpa mama. semacam tak sabar. tak tahu kenapa. tapi pun banyak nak diuruskan. nak pinjam dulang pahar, nak pergi beli barang-barang untuk hantaran dan nak menjahit seluar koyak eh eh haha.

jumpa lagi di sini, esok, insyaAllah. :)

2 comments:

  1. terus jadi blk lepas asar..sorry dear ;( hik3 luf u.

    ReplyDelete
  2. ngu3 tau tape keja tekun2 bukan dapat duit pun kwang3.

    ReplyDelete