Sunday, July 15, 2012

aku bakal jadi malaikat. heh.

perasaan sungguh sebal sekali bila membaca email. walaupun rumah dah cantik siap cuci calat licin berkilat tetap nak sebal juga. marah ni. grrrrrr.

dah apahal pulak macam tak cukup banyak kerja je sekarang. nak suruh buat mentoring dua minggu sekali, setel. lepas tu neh nak suruh jadi pencatit amal pulak. gila ke hapa.

nak kena tanya, solatnya jemaah ke sekadar mak jemah ke. puasa sunat ke tidak. bla bla bla. adohai aku pun bukannya sempurna. ketaq tangan nanti nak menanda tu. buatnya dia tanya kita balik, dah terkial-kial aku nanti. menipu kang haruslah kena tanda kotak tidak bercakap benar.

betul-betul buat aku rasa macam malaikat pencatit amal. haihhhhhhh. memanglah benda baik tapi entahhhhhh. mungkin sebab aku tak cukup baik kot jadi aku rasa serba tak kena. macam serba salah. terasa munafik pun ada sebab kena bagi nasihat-nasihat berupa ustazah. hoiii aku jauh sangat kot menyimpang daripada menjadi ustazah.

grrrrr.

No comments:

Post a Comment