Tuesday, July 3, 2012

off hitting the gym again.

june wasn't really good for me in terms of my trip to the gym. i paid in full amount but went there less than three times. not that i'm being penny-pinching but just to give awareness to myself that i've paid so shouldn't let it go waste laaaahhh kan hihihi.

i gain two kilos back hesshhhhh tak boleh jadi ni but then after looking how small my thighs have become even though it's not that small yet, but adalah nampak hasil buat aku semakin bersemangat. last week i wasn't feeling well, now i'm still recovering tapi ada boifren je aku sehat walafiat jadi siapalah yang nak percaya aku sebenarnya sakit lol~

i have good sleeps lately, so badan dah sedikit bertenagalah. batuk pun dah kurang. hati pun gembira dan senang maka semakin berseri-serilah muka mak jemahhh ni haahhahahaaa. hurmmm asalannya aku macam ada benda nak coret kat sini, tapi lepas dah bloghopping, makan dan few trips to the toilet - terus terlupa niat sebenar hahaaaaa.

apa pun, tak kisahlah sebab aku seorang je pun yang membaca di sini jadi apo nak dikesah ye dak? dulu memang meroyan sikit bila incik kekasih decide tanak lagi baca bebelan aku di sini, but after some time aku redha dan pasrah. dan bila dia mintak url nak baca, aku masih lagi belum decide nak bagi dia baca ke tak. entahlahhh. so many times isu sama berulang and he was hurt and i was hurt too bla bla bla a never ending story so biarlah aku bawa diri ecewah feeling pulak kau nyahhhh.

hoiiiihhhh better start working la weehhh. asyik main internet kerja pun tak siap heh.

No comments:

Post a Comment