Wednesday, July 11, 2012

huhuhu.

i feel so bad sebab dah susahkan the other half. tapi apa nak buat, orang berbesar hati nak promotekan di tempat yang bukan dalam gapaian aku, haruslah aku grab the opportunity. i'm sorry luf, if it happens to be, you read this - i know you would understand. you're kind and you know what i do is just for our good. heh sempat menjiwang hihi.

now i'm thinking of having another business. xxxx'x closet. a very good idea but then papehal kena sit down and buat business plan. tak boleh la nak terjun and spend hell lots of money macam tu je kan. lainlah kalau aku anak jutawan bahahahaaa.

nothing much is achieved today; aku rasa biasa-biasa je selain daripada membuat purchase yang menelan belanja sangat banyak huwaahuawaaaa. entah kenapa lately aku rasa body aku sexxxxyyyyy hahahahaha mampus puji diri. 

hurmmmmm. enough la for today. konon nak buat review kedai makanan western aku pi makan kat seksyen 7 bangi last week tapi tetiba tak ada feel dah. lantak pi la kat dia. lambat laun orang tau jugak food dia suckssssss. buat bazir duit je pi makan situ heh. dahlah hantar air, main hempas aje atas meja lepas tu muka macam kita pulak yang salah bila dah tumpah. sorry pun tak reti cakap heeeh.

pasnih kompem aku boikot super duper kedai tu.  


Austin Steak House, you suck big time.

No comments:

Post a Comment