Tuesday, November 6, 2012

random II

i notice that when i cook fried rice menggunakan beras herba poni, hasilnya tak sesedap guna beras biasa yang jauh lebih murah hewhewhewwww. then i realize, beras berkanji menyedapkan makanan walaupun menggemukkan. yang sedap selalunya tak sihat la kan bahahahaaa.

kalau masak rendang dendeng, halia lengkuas serai kena cukup. kalau tak, tak kick sangat. dan daging mesti fresh. lagi enak nom nom nom. and then i realize, aku lagi pandai masak rendang dendeng daripada mak aku hahahahaa. okay tak, mungkin kebetulan aje deria rasa mak aku terjejas hihihi.

dan skill memasak yee mee goreng aku semakin baik. within 20minutes boleh siap. fuuuhhhhh. lepas ni kena cuba yee mee kung fu pulak. annnnddddd sotong telur masin. slurrrppppppppp. 

aku pasti bulan ini blog kecintaan ini akan dipenuhi dengan bebelan duka nestapa. presssyeeerrrrr is onnnnnnn. phew. aku aim nak collect data this coming semester break. lets see how achievable is that hujung bulan ni.

by then, maybe aku sudah jadi esah gila. hope not. huuuuuuuuuuu.

No comments:

Post a Comment