Thursday, May 5, 2011

i'm on the right track. alhamdulillah.

all i need is more effort and more thinking. hurmmm.

on the other hand, aku baru sedar tempat aku kerja antara tempat cari jodoh juga bagi sesetengah orang. tapi style malu-malu ah. risik dekat orang neh, risik dekat orang tu. ala-ala zaman dulu-dulu ah pendek kata. tahun lepas, housemate aku. tadi, colleague aku pula. amboi-amboi-amboi nampak sangat dah tak ada pilihan di luar hahaha. tak lah cemburu atau apa, cuma nampaklah senario lelaki neh walau macam mana baik pun, tetap mereka mahukan yang kurus, berhidung mancung dan berkulit putih. cakap macam dalam kelambu dan sangan lemah lembut. aku? memang bukan pilihan utama nak-nak jenis ketawa nak meledak aje. sungguh tak hipokrit agagaga.

dah dua hari ada event di tempat kerja. lately sangat bermasalah nak bangun pagi. jadi bila kena bangun awal neh, lepas tuh seharian kena bekerja, malam nak maintain kehidupan sosial sendiri lagi memang meletihkan. harap masa cepat berlalu.

eh tak tak sebenarnya aku nak cakap aku memang zero pasal hal-hal kereta  jadi aku memang tak boleh nak buat keputusan apa-apa berkaitan tu hahaha sorry luf i memang kena mengendeng dengan sayang.

dah nak balik. auuummmm.

2 comments:

  1. so? nk tukar rim sukan? vroom!

    ReplyDelete
  2. mengendeng yang i maksudkan tuh mungkin melibatkan wang juga kot hahahaaa.

    ReplyDelete