Monday, May 30, 2011

kali ini aku tahu apa yang aku rasa.

speechless. ye, aku memang speechless. walaupun aku memang tahu perangai kau memang macam betina sundal, tapi aku masih ada sedikit harapan bahawa kau tak sesundal mana. tapi aku silap. memang silap besar sebab aku masih ada rasa bahawa kau manusia yang punya rasa malu, dan hormatkan kawan. oh lupa, kita mana kawan pun. 

aku tak pernah terfikir otak kau begitu tercicir, sampai sudahlah keluar rumah angkut barang pakai sms sahaja. fine, aku tahu kau mungkin takutkan aku *seperti kebanyakan orang claim* sebab aku mulut puaka. fine kau takut kalau cakap dengan aku depan-depan aku akan menyinga sebab aku cemburu kau kahwin dulu daripada aku dan kau sekarang lebih berkedudukan *heh ini sinikal*.

walau macam mana biatch pun kau, aku masih lagi berharap ada sedikit perasaan kemanusiaan kau pada orang lain. rasa hormat dan segan. sebab kau masuk rumah aku cuci kaki sahaja, hampir semuanya disediakan. mujur aku tak mampu beli microwave kalau tak dengan itu sekali aku provide *ehemehem*.

tapi hati aku terbakar bila mana sudahlah kau pindah tanpa budi bahasa yang sepatutnya diamalkan orang dewasa, kau tinggalkan juga bilik kau kotor macam najis. sedangkan kau tahu betapa aku sangat alah pada kekotoran. masuk bilik kau sahaja *eh sudah jadi bekas bilik*, tangan aku sudah kembang kembong macam belon sebab habuk maha banyak. kau anggap aku apa sebenarnya ye? haih betina pemalas betol. mestilah kau datang dengan laki botak kau kan. dia tak reti nak tegur kau ke ha?

aneh aku manusia begini. memang, i still can't get over it sebab betol, aku sebenarnya sangat bengang dan marah dengan betina cenggini. aku harap ura-ura tukar ofis menjadi kenyataan sebab hakikatnya, aku tak boleh tengok muka kau.

sepuaka-puaka mulut aku, aku tak tergamak nak mencarut depan muka kau walaupun sekarang hati aku bagai digaruk-garuk nak sms perli kau. terima kasih sebab meninggalkan sampaj sarap kau untuk aku bersihkan.

kau memang kawan yang paling BAIK pernah aku ada. series wehhh. baik macam babi. :)

3 comments:

  1. itu prempuan mmg takde class!

    ReplyDelete
  2. ngu3 hug2.. lepas neh takmo dah ada housemate. serik huhu.

    ReplyDelete
  3. sok2 i jdi housemate u k...kui3..

    ReplyDelete