Monday, October 24, 2011

the greatest lesson can sometimes be learned from a silly mistake.

aku suka ambil gambar using my hp or my dgcam that i called boga. so that if i need to refer to notes ke apa ke senang. even my jadual kelas is captured so that it's easy for me to check the schedule from time to time. tapiiiii... kenapalah on earth, masa pergi pesta buku banyak bulan yang lalu aku tidak berbuat demikian. and now, aku teraba-raba mencari buku yang aku mahu. nak google sumpah berlambak. yang aku ingat cuma buku itu ada warna merah dan ada perkataan research bahahaha heh not funny. 

google punya google... bersungguh aku mencari kebelakangan ini, maka sudah terjumpa (i think). tapi harganya almost rm200 sedangkan di pesta buku itu murah sikit tapi sikit jela tapi janji murah la kan. haishhhhh why la very expensive. sebagai menyokong niat aku ke arah gaji yang lebih banyak (dengan sambung belajar di mana it will cost me a fortune, i guess) - hari ini aku dah mula bawa bekal lunch.

heh padahal dah broke gila-gila and gaji is only lusa. happy diwali all. may your bank account is as bright as the light festival eh eh tetiba.

No comments:

Post a Comment