Monday, October 10, 2011

masih ada peluangkah untuk aku?

jangan beri aku peluang kedua jika kau rasa aku tak layak.
atau jika kau rasa benar aku berniat menghalau kau dalam diam.

selepas apa yang berlaku hari ini, aku tertanya-tanya diri sendiri.
apa lagi sumbangan aku untuk kita selain daripada memberi apa yang kau sedang rasa.

betol-betol aku rasa shit habis.
sepertinya aku tak pernah memberi apa-apa.
sebab i can't think of any.

aku tak salahkan kau.
setiap manusia ada khilafnya.
dan khilaf aku yang paling besar adalah tadi.

atau mungkin sebenarnya everything is piled up.
dan hari ini cuma macam sumbu.
dan apinya aku sendiri.

maaf.
jangan diberi peluang pada aku jika aku tidak layak.
ini lesson paling mahal selepas kehilangan papa.

dan yang lucunya, seperamah, dan sefriendlynya aku.
aku tiada siapa lagi selepas kau.

No comments:

Post a Comment