Wednesday, October 5, 2011

senyum simpul. tapi ini benar ye. sangat benar.

hari ini aku ada baca satu luahan sang jejaka. benar, sangat benar apa yang dia kata. cuma terkadang aku ini terlalu emosi dan selalu merasa aku benar dan perlu meluahkan. nasty, huh? aku selalu berharap sang kekasih seperti aku; bisa meluah bila perlu. tapi dia cuma lelaki hebat yang tak banyak bersuara mahupun mempamerkan rasa hati. tapi itu yang membuatkan aku jatuh cinta kali pertama dan hari-hari jatuh dan jatuh. 

aku selalu bilang sama dia, aku sukakan lelaki yang tidak banyak bercakap. tapi selalu juga aku lupa yang itu memang xfactor dia - yang memang aku suka tapi entah kenapa mungkin kerana didorong rasa bersalah aku selalu mahu dia jadi macam aku; sangat expressive. tapi benar, jauh di sudut hati aku masih mahu dia bukan menjadi seperti aku sebab cukuplah aku seorang berleter mengomel membebel seperti ini. aku minta maaf kalau selalu buat kau stress, tapi aku memang sayang kau, tau. teeheee.

muka dia memang serius kalau dia tak senyum. tapi bila senyum aku pula yang tersipu-sipu. comel tembam pipi dan after enam tahun lapan bulan menyulam cinta - aku baru sedar kami ada style senyum yang sama haha. 

ishh rindu pulak. padahal hari-hari jumpa. moga rasa ini kekal sampai bila-bila. amin.


biarlah susah dan senang bersama, ye.

3 comments:

  1. hihi..macho la tu namenye..kata suke gaya2 aksi ala2 jason statham. duh2 kerutet bb.

    ReplyDelete
  2. luf i update bb jap..ape2 hal i sms.

    ReplyDelete
  3. hihih adoiii adoiiiiii... ha oke2 i men game pun td.

    ReplyDelete