Wednesday, October 26, 2011

silence.

aku tak tahulah samada ini cuma perasaan aku sahaja atau memang itu perangainya. cuma yang aku perasan, this is not the first time. sudah banyak kali benda yang sama berlaku. entah, mungkin aku yang paranoid.


demi Allah, aku lebih berniat mahu bercerita kerana teruja. sementelah aku masih belum sampaikan khabar gembira itu. tak terlintas langsung mahu bersaing atau menunjuk-nunjuk. entah, aku cuma menjadi aku.


tapi yelah, kadang-kadang tak semua boleh terima kita tanpa rasa tergugat. tapi bukan salah aku, kan? mungkin lepas ini aku cuma share dengan mama dan the boys. yang lain, hurmmm they never care, i guess.


entahlah. mungkin datang bulan membuatkan aku lebih sensitif dan mudah terasa. membuatkan aku terasa seperti kau seakan nak bersaing dengan aku. heh we are not even in the same league. aku pun tak tahu apa yang nak dilawankan. dan kenapa kau begitu beria mahukan perhatian. cam'on, kita bukan lagi budak-budak.


dan benda yang kau teruja sangat untuk beritahu dengan mencelah dan memperlecehkan aku itu pada aku memalukan. haih most of the time, being silent is best is always right.






entah kenapa walaupun dah tua aku masih rasa tiada siapa yang pedulikan aku. bloody hormones *escapism*

4 comments:

  1. yeap..not even in the same league..u'r miles ahead. just go ahead ur urlife dear..yg dengki tu abaikn saje. good luck!

    ReplyDelete
  2. maleh dah i nak cakap pape lepas neh. kecewa.

    ReplyDelete
  3. ckp dgn i tat..hihihih.

    ReplyDelete