Friday, June 29, 2012

abate.

abate: to become less strong.

that's how i feel now. i'm down with coughing and vomiting. i've been vomiting since last night. but thank god, i feel much better now. less nauseated. it becomes worse since i cough pretty bad so macam dijolok-jolok tekak ni. perut pun bergelojak bergelora lain macam.

ditambah dengan tak ada selera makan, which means aku tak makan sangat; hidup bergantung pada biskut lemak sekeping dua - memburukkan keadaan. aku muntah air semata haishhh so helpless.

since last night was a sleepless night - the longest night buat aku, i decided nak cuti today and bergolek mengikut keperluan. dan aku rasa bp aku naik ni. pertama kerana aku pun tak sihat, kedua sebab risaukan kekasih yang pergi check up today. sejak dia kena bp tinggi ni aku sungguh bersedih hati sebenarnya. menjadi-jadi rasa takut kehilangan sebab papa passed away pun sebab kena stroke, gara-gara bp tinggi sangat huhuhuhu.

hope everything is fine with him. lindungilah dia, ya Allah. haihh sedihnya makkk nokkk.

No comments:

Post a Comment