Monday, June 25, 2012

i'm talking about you. yes, you.

grade dah keluar, upset ke aku? mula-mula macam ya. tapi incik kekasih mengingatkan bahawa ada yang lebih tak bernasib baik daripada aku, maka aku harus bersyukur. jadinya aku drop saja perasaan sedih tuh. cuma frust dan sakit hati pada orang berkenaan masih lagi bersisa bersaki baki. tapi jangan bimbang, aku ni terkenal dengan perangai mudah melupakan dan memaafkan ecewaaah instinct perasan kembali lagi hihihi.

it has been a very pack week for me. one after another. sebenarnya, aku patut salahkan diri sendiri sebab dah bertahun hidup time management masih sucks lagi hohohooho baaadddd kitttyyyyy hihihi. but alhamdulillah, hari jumaat aku penuh kegembiraan. hatiku senang so i treat myself tonight dengan bermalasan (alasan padahal hari-hari malas hahaha). esok haruslah kena pulun kerja semula. 

banyak benda in due ni. sebab hari ahad ini aku declare hari aku malas berfikir (alasan lagi ahahahaa). berfikir membuatkan aku menjadi sangat lapar, tapi ajaibnya khamis aritu puasa ku penuh walaupun struggling buat proposal. eh struggling keww? macam sempat lagi makan chocolate la pergi merayap nilai la main internet la bla bla bla. and sepatutnya siapkan one part lagi, bajet nak bangun at 5 tapi terbabas heh terus terkocoh-kocoh make do apa yang ada je nasib baik SV sangat baik dan best.

aku suka SV aku. sebab dia macam membentangkan impian dan cita-cita, all the plans i can choose to make and be. macam satu dunia baru sebab all this while no one ever told me all the options i have. seronok, tahu?

tapi tak boleh terenjat teruja sangat. selagi kerja tak siap jangan berangan lebih heh. friday was good, saturday was tired but happy, sunday was stressful but it was ended with love and more love bahahaha jiwanggg.

hopefully tomorrow and the days after will be better for all.


No comments:

Post a Comment