Friday, June 15, 2012

i just can't resist myself.

hewhewhewwww. entri ini akan menjadi entri menjilat ludah sendiri kot. baru beberapa hari lepas, aku berazam konon mahu lebih berbahasa inggeris, tapi kalau dah lidah melayu makan belacan tuh, toksah menipulah. memang nak juga guna bahasa ibunda ahakkkkks.

dua tiga hari lepas, aku telah mencari pasal sama yang tersayang. aku sebenarnya geram. dan bila aku geram, aku jadi gila. tambah pula dengan letih dan stress marah dengan orang lain adoyai memang berganda bala aku bawa bahahahaa.

isunya mudah. patutnya merajuk, pujuk. so sapa merajuk, dia pujuklah. tapi aku kan ego dan rasa aku betol jadi aku tak pujuk dan simpan marah dalam hati sampai habis exam yang susah nak mampus macam tak belajar satu hapa bahahahaa padan muka selalu marahkan students je jawab tah pape.

berhari-hari makan hati, menangis bawah air ala-ala drama heh buat penat je. kalau dari awal bersemuka dan bincang elok-elok kan senang nyahhh. akulah jugak yang feeling drama lebih bahahahaa. btw, since tuan punya badan tak baca omelan aku hari ini, bolehlah tulis jujur sikit hihihi.

jadi point dia, tak suka - bincang. suka - lagilah kena bincang supaya boleh buat lagi yang disukai tu hik hik hik dasar gedis. haih kadang aku terfikir, kenapalah at this age aku tak boleh berperangai sepertinya umur aku. aku tengok kawan-kawan semua dah macam mak-mak. aku? bertuah kalau ada yang panggil aku makcik.

tapi kalau nak kena cak lempong cubalah panggil aku makcik. hahahahahaa ada unsur denial tu. dah ada fine lines, dekat laugh lines hoyoyoyoyo. tapi takpe, i'll embrace my age, my aging process. 

kalaulah aku boleh putar masa seperti kita putar abang halimmmmm! eh eh kan best. pasti ada pelbagai perkara yang akan aku fikir panjang sebelum buat.

but then, if only la kan.

No comments:

Post a Comment