Wednesday, March 21, 2012

of networking.

aku selalu percaya, hari ini aku tolong orang nanti bila aku memerlukan, orang akan tolong aku pula. mungkin pertolongan itu bukan daripada orang yang aku tolong. papa selalu pesan, jangan balas apa yang orang buat pada kita.

aku taklah baik sangat. tapi aku dapat boifren yang baik jaga aku sayang aku walaupun perangai aku tak semenggah bahahaaa. dan aku tak cari pasal dengan orang pejabat, hari ini ada seorang super duper senior meng'offer' diri nak tolong aku.

so sweeetttt. writing aku sucks. aku cuma ngomel-ngomel aje betapa aku mungkin perlu ambil extra class untuk academic writing. aku tanya sama dia if dia boleh ajar aku. instead dia offer nak proofread and edit my writing. for free. woohoooo. but still aku kalau boleh nak belajarlah sendiri hihihihi.

but still. aku sangat berterima kasih pada semua yang sangat baik sama aku. semalam, kawan sekelas offer kalau aku kepenatan dan perlukan tempat rehat - aku dipelawa duduk di bilik dia. kebetulan dia mengajar di tempat aku belajar. oohhh untunglah badan hoooiiii.

mama pun sangat tidak kedekut duit. kalau dah boleh bagi rm500 untuk duit buku tanpa banyak soal, memang aku seronok sangat ah hihihi. tengoklah kalau boleh pow half ke untuk besta wiuuuu3.

terima kasih, terima kasih, terima kasih. terima kasih semua. nanti i letak nama uolls dalam acknowledgement tauuu. muahhhhhh.

2 comments:

  1. mamo cover tak duit buku i? hik3...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau jadi menantu contoh mungkin cover. mungkinla bahahaa.

      Delete