Tuesday, May 15, 2012

aku dan basikal.

nak cerita pasal basikal sikit. i never have good relationship with any kind of bicycle. tadi main basikal senaman selama 20 minit, aku rasa macam bontot aku pedih bak disuntut pulak bahahahaaa. wth la weeiiihhhh.

dan aku juga tak pernah ada hubungan baik sama perut. perut suka troll sama aku. suka buat aku mual secara tiba-tiba. muntah bila ketawanya banyak. bila terlalu sedih meroyan menangis pun akan muntah. bila bersenam terlebih sedikit daripada kemampuan badan, aku pasti muntah. sakit kepala yang tidak terkawal pun boleh buat aku muntah. aku rasa Allah jadikan perut dan tekak aku sebagai remote supaya aku berwaspada tidak terlalu ikutkan perasaan dan lupa diri. Alhamdulillah, aku terima perutku seadanya ya Allah. tapi tang buncit tuh seriously tak boleh terima so i'm gonna get rid of it sooooon. heh.

tadi best sebab gym kosong. penjaga pun rileks je tinggalkan aku keseorangan sebab dia nak pergi menjamu mata di pasar malam. walaupun malam ini parking siak yang amat dek kerana adanya pasar and malaysians love food bazaar - tetap aku rasa aku akan datang lagi on tuesday rather than coming after class on monday. sebab usually on the day i have classes, aku super duper penat. and monday is double the pain sebab dari pagi dah sibuk plus it's monday, so it's full with blues bahahahaa. thursday okay sikit sebab workload tak banyak cuma ada kelas petang sahaja. so, aku decide since aku dah tak mahu goyang punggung lagi, aku boleh pergi hari yang aku nak as long as cukup three to four times a week.

aku tak ingat dah berapa lama aku join - rasa macam baru je sebab berat still static. dammmm you. fat. suka tau melepet dengan aku hessshhhh. tadi pulun sambil membayangkan how good i will look on my wedding if i could shed all the unwanted kilos. motivasi macam itu pun ada ka hahahaa. 

and my mom said, if i don't lose weight - my hantaran will be based on how much i weigh darab harga emas. i'll be a millionaire if so bahahahahahaa. but then again, thinking how sad us have become when we lost papa, i don't want my love experiences the same.

during our conversation while waiting this afternoon, i told him about the student that loves me so much. and he said i'm loved by many students which i answered, i hope when i die, many would come to my funeral. and his answer, would definitely make me cry if i did not pretend i didn't care at all.

death is unstoppable. you can't delay death even a second. but i pray if any of us faces it first, let another follows soon. because being alone after so much time spent together is so painful - and just thinking about it pun dah boleh buat aku macam nak menangis.

now my eyes pula nak troll i. dasar cengeng.

6 comments:

  1. hehehe nk naik walker kt blk i yg cm tugu ni? hahaha hugs. take care ye kesihatan anda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. babe nak bagi pinjam ak? hahahaha. melecet bontot i tau naik basikal. i hate basikal now bahahahaaa.

      Delete
  2. nk angkat tah cmne..sok pindah umh kite mtk ah. hadiah. hahha. cmtu gune walker je la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i thot myvi is another name of suv bahahahaaa. alamak tapi leather sofa kita cemana? hahahaha mau kena sekeh dengan babe ni.

      walker pun walker la... i nak buat satu bilik as our gym. tapi kena ada fan ah. boleh tumbang i nanti kalau panas sangat.

      Delete
  3. kne psg aircond la..hik3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu umah sendiri boleh la hehehe.

      Delete