Friday, May 11, 2012

grammar nazi.

haissssshhh.


i'm not really a nazi, but when a learning institution doesn't apply the language as supposed, it annoys me. it annoys me when i expect one should practice good command of the language but apparently not. but i guess this is another proof that we are all humans and we are prone to errors.

by the wayyyyyyy, this morning i found out i'm so in love with my cerek. it was actually hadiah ihsan daripada mak mertua kerana aku telah terjahanamkan cerek elektrik yang baru dibeli masa mula-mula pindah sini dulu hihihi. kenapa aku in love dengan beliau? sebab sekali masak dapat 4liter, and it takes less than 10minutes. sangat pantas bagi aku. and seronok sebab sekali masak dapat banyak hihihihi. and i'm not so much into cerek letrik pun. entah, just memang tak suka.

in fact, banyak barang di rumah aku ini hasil ihsan mak mertua juga. meja belajar, meja makan, mesin basuh (dah return sebab dah beli sendiri punya hahahaa tapi jujur aku rindu mesin basuh lama), tilam favourite walapun dah tukar tilam baru masih lagi fav, rak tv yang sekarang dah jadi coffee table je, tv (now pakai tv biras pulak) langsir for the whole house bla bla bla. aku rasa kalau semua diambil balik mau rompong rumah aku kehkehehekehe.

and anak beliau yakni incik boifren bagi vacuum cleaner and microwave oven sebagai meraikan kemalasan aku bahahahaaa. tinggal tunggu dapat blender dengan juicer je neh haha demand makkk. 

baiklah, mahu study konon-konon. wish me luck!

2 comments:

  1. cube igt...bile mse ade mention nk blikn juicer....hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab tu i la yang mention kasik hint2 getu hahahaa.

      Delete